Irányt váltott a H&M
2019. február 08. írta: FannyStyleandDesinger

Irányt váltott a H&M

Egy kis időre felejtsük el a jelenleg zajló divatheteket, hiszen hatalmas előrelépés következik a H&M életében, hiszen megváltoztatja irányát Sedonába és Arizonába. 

my_post_4.jpg

Mostanában a H&M igen nagy látványosság lett. - Hiszen minden évben piacra dobnak egy tervezővel közös kollekciót (Balmain, vagy gondoljunk csak a tavalyi Moschino együttműködésre. De a nemrégibben kiadott Eytyssel is nagy port kavartak.) -

Párizsban megrendezett éves sajtóeseményen mesélnek a jövőbeli tervekről.

Hogy miért is beszélek erről? - Hiszen a H&M márciusban hatalmas dobásra készül: Egyedülálló cégként bemutatja a tavaszi 2019-es kollekciót Arizona - Sedona-ban, ahol a vendégek, beleértve a sajtót, befolyásolókat és hírességeket is - egy mozdulatlan színházi projektben vesznek rész. Az utazás a divat hónap után, Március 11. és 13. között kerül megrendezésre, - így a divatnak lehetősége van arra, hogy megemésszék a Fashion Weeket és ezután a városi életet egy hétvégére otthagyják a sivatagban. 

____________________________

-"A párizsi Fashion Weeken való megbeszélés, nagyszerű élmény volt a H&M számára, ahol az évek során is különböző formátumokat próbáltunk kipróbálni." - mondja Kattis Bahrke, a H&M kreatív vezetője a marketing és kommunikáció terén. - Mindig fontos számunkra, hogy új módszereket teszteljünk ügyfeleink és rajongóink meglepetésére, úgy érezzük ,hogy ez a legjobb idő egy új formátum felfedezésére. Nagyon izgalmas számunkra, hogy megmutassuk a kollekciót Sedonába, mivel ez egy fontos rész a kollekció után. 

____________________________

Ahogyan azt Bahrke elmondja, a tervező csapat kulcsfontosságú ihletett talált az amerikai nyugaton, - tarka ásványi tavak, amelyek természetesek az Utah-i sivatagban. - ezt arra használták ,hogy a kollekcióban ezek a természetes jelenségek visszaköszönjenek ezzel jelképezve a vándorlást és a feltárást. A H&M legújabb ötvözete a sivatagi homokkő palettáját az arany virágokkal és a sport által inspirált részletekkel összeköti, ez mind ideális egy mozgó nő számára.

-"Természetesnek tűnt számunkra ,hogy mind a kampány, mind a csodálatos színházi elképzelést a Sedona gyönyörű tájának, csodálatos feltárása körül hozzuk létre." - mondja Bahrke. 

Miért érdemes egy szezonális trendet ennyire látványossá tenni? - Bahrke megjegyzi, hogy ez lehetővé teszi számukra a rajongókkal való közösségi kapcsolatok új módját.

A H&M idén olyannal készül, amire még szinte senki sem számít. - Jelenleg csak ennyit tudunk magáról a kollekcióról, illetve arról ,hogy milyen is lesz. - A cikk alatt láhattok pár képet is. - 

____________________________

Izgatottan várom ,hogy milyenek lesznek a ruhák, és maga az egész bemutató. Március 11.-13. között megtudhatjuk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellofanni.blog.hu/api/trackback/id/tr1514613170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.